Porovnanie 2
Prihlásiť Košík
0
Ponuka
Profi EUROPE
Filtr produktů
Cena
Typ tovaru
Výrobca
Záruční servis
 
Výhradní distributor pro ČR Elmax Store a.s, Topolová 777/2, Horní Těrlicko, 735 42 Těrlicko
   
Kontakty
Email: profi@elmax.cz
Telefon: +420 599 529 261, +420 599 529 263
GPS: 50°44'3.282"N 15°9'56.281"E
IČO: 25373781
DIČ: CZ25373781
Otevírací doba
Pondělí 08:00 - 15:30
Úterý 08:00 - 15:30
Středa 08:00 - 15:30
Čtvrtek 08:00 - 15:30
Pátek 08:00 - 15:30
Sobota Zavřeno
Neděle Zavřeno

Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, v oddílu B, vložce 2582

Pozáruční servis
 
Servisní podmínky pro Slovensko
Vážení zákazníci nižšie popísané riešenie záručných a pozáručných opráv je dlhodobo odskúšané a vedie k najrýchlejšiemu a bezproblémovému riešeniu servisných prípadov. Keďže v centrálnom servisnom stredisku našej firmy máme k dispozícii všetky potrebné náhradné diely, dokumentáciu a odborný personál, vyhodnotili sme zásielkový spôsob opráv pre jeho rýchlosť a kvalitu ako optimálný. Detailné informácie dostanete na tel čísle +421 692 086 345.
Postup pri vykonávaní záručnej opravy
  1. Potrebu opravy nahláste písomnou formou zaslaním e-mailu na adresu profi@elmax.cz s týmito údajmi:
    - Názov výrobku podľa typového štítku
    - Druh a popis závady
    - Doklad o kúpe a záručný list
    - Adresa pre zabezpečenie zvozu
    - Váš telefón
  2. Pripravte výrobok pre odoslanie (zabaľte výrobok do krabice tak aby nedošlo k jeho poškození pri preprave) a odovzdajte zvozové kuriérskej službe. O termíne zvozu a názvu dopravcu Vás budeme informovať dopredu.
  3. Termín pre vykonanie záručnej opravy je 30 dní. Budeme sa snažiť tento termín maximálne skrátiť.
  4. Výrobok Vám bude odoslaný na adresu z ktorej bol zvezený. O termíne Vás budeme opäť informovať.

V prípade oprávnenej reklamácie náklady na zvoz aj závoz reklamovaného výrobku a opravu výrobku hradí spoločnosť ELMAX STORE a.s.

Postup pri vykonávaní pozáručné opravy
  1. Potrebu opravy nahláste písomnou formou zaslaním e-mailu na adresu profi@elmax.cz s týmito údajmi:
    - Názov výrobku podľa typového štítku
    - Druh a popis závady s uvedením že sa jedná o pozáručný opravu
    - Adresa pre zabezpečenie zvozu
    - Váš telefón
  2. Servisný technik Vás bude kontaktovať a navrhne riešenie. Bude stanovená predbežná kalkulácia pre opravu. Cena zvozu a závozu 1ks výrobku je 10,- EUR celkom.
  3. Po odsúhlasení podmienok opravy z servisným technikom pripravte výrobok pre odoslanie (zabalenie do krabice) a odovzdajte zvozové kuriérskej službe. O termíne zvozu a názvu dopravcu Vás budeme informovať dopredu.
  4. Po vykonaní opravy Vám bude výrobok odoslaný na dobierku na adresu z ktorej bol zvezený. O termíne závozu Vás opäť budeme informovať.

Ďakujeme za Váš záujem o výrobky PROFI-EUROPE a veríme, že tradične budete s týmito výrobkami maximálne spokojní.

Profi EUROPE